از من نگذر
نوشته شده توسط : amin

از من نگذر

 

عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم عاشق شدن خوبه اگه عشق تو باشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه تنهام نذار تا بی تو دنیام از هم نپاشه

از من نگذر نمی تونم چون وابستست به تو جونم محتاجم به نفس هاتو آخه دور از دستات تو زندونم آخه دور از دستات تو زندونم

 

هی نمی دونی چه خبره دلم نمی تونم حرفامو یه نفره بگم حق داری بری برو من که جای تو نیستم داری فکر می کنی که دیگه من مال تو نیستم کاش میشد چشمارو بست باز کرد و به راحتی به روزای قبل بازگشت ماها کنار هم بدون هیچ درد و رنجی غصه ای نبود و نه جروبحثی چیه می خوای بهم بگی باورش سخته کیه اون که کنارتو تا تهش هستش اون که دیوونته مثه نفس نزدیکه به تو میگه با تو بودن درداشو تسکینه یهو اون منم

 

گفتی اگر باشی غرق تو میشم دور از چشات هرگز آروم نمیشم ازغم دلم دوره آخه تویی امیدم دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم دیگه دوریت محاله واست جونمو میدم

از من نگذر نمی تونم چون وابستست به تو جونم محتاجم به نفس هاتو آخه دور از دستات تو زندونم آخه دور از دستات تو زندونم

از من نگذر نمی تونم چون وابستست به تو جونم محتاجم به نفس هاتو آخه دور از دستات تو زندونم آخه دور از دستات تو زندونم

 

<این متن زیبای ترانه ی دوست داشتنی از من نگذر بود که فکر می کنم احتیاج به توضییح بیشتر نباشه در آخراز عادل جان به خاطر تمام کارها و آهنگای زیباش تشکر می کنم وامیدوارم هر روز شاهد شاهکارهای هنری گروه 25 باشیم>

 





:: موضوعات مرتبط: متن های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: از من نگذر , band25 ,
:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 416
|
تعداد امتیازدهندگان : 128
|
مجموع امتیاز : 128
تاریخ انتشار : 17 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: